A FUCKING WONDERFUL DAY!

Hallå alla happy people!
Ja idag var det då skola och fyfan vad jag är trött nu, engtligen
börjar allvaret igen.......NOT -.-
Allt börjar med att vår lärare Jesper kommer in i klassrummet och
det är ju så mörkt och tyst i klassrummet men så bara han tände.....
jag bara ah nä, bra start på dagen ju? Eller?
Jaja whatever en annan tisdag står på tur vilket är rätt tråkigt bara för att det är det.
Pallar fan inte idrott imorron men men vad ska man göra åt saken!?
Jag vet att min blogg ska handla om mitt liv men nu tänker jag göra ett undantag :D
Jag har funderat på det här med jultomten, finns han verkligen.
Ja jag har i alla fall gjort research om det hela och jag vet att jag är tidigt ute men vad fan.
Jag sökte på eniro Jultomten och då kommer en träff upp
http://personer.eniro.se/query?what=wp&search_word=Jultomten&geo_area=
Ja sen sökte jag då på tomteboda och det sägs att han bor där!? Jag menar
folk säger att han bor på Nordpolen hur fan ska dom ha det?
Jag har i alla fall min åsikt.....HAN FINNS INTE!?
Visst när man var liten så skicka man brev upp till tomteboda men man fick inget svar......jag fick i alla fall inte.
Det var allt från mig idag, kanske dampar loss om Påskharen eller Jesus någon annan dag :P
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0